logologologologo
  • Poznaj nas
  • Nasz Zespół
  • Specjalizacje
  • Aktualności
  • Wyróżnienia
  • Kontakt
  • English
Reprezentujemy Małgorzatę Niemen w walce o wizerunek Czesława Niemena
25 października 2019
KONDRAT i Partnerzy o nowych technologiach w Śniadaniu Mistrzów RMF Classic „Fake news – dezinformacja”
28 października 2019

Szkolenie „Life science w nowych mediach – co można a czego nie można publikować w nowoczesnych multimediach”

28 października 2019

22 października gościliśmy przedstawicieli firm farmaceutycznych i medycznych na szkoleniu „Life science w nowych mediach – co można a czego nie można publikować w nowoczesnych multimediach” organizowanym przez Cooper Conferences we współpracy z pharma.info. Szkolenie poprowadzili doświadczeni prawnicy Kondrat i Partnerzy: Justyna Stefanczyk-Kaczmarzyk, Dominika Chrabańska oraz Krzysztof Bąk. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z następującymi tematami:

– Działalność reklamowa firm farmaceutycznych i podmiotów leczniczych w Internecie
– Apteka w Internecie – reklama czy informacja – oto jest pytanie
– Reklama FACEBOOK, LINKEDIN, INSTAGRAM, YOUTUBE – prawo farmaceutyczne a wewnętrzne regulaminy portali społecznościowych – czy idą w parze
– Celebryta/influencer/bloger a dozwolone formy reklamy
– Kampania zdrowotna vs. reklama produktu vs. reklama korporacyjna
– Strony produktowe i blogi firmowe – zakres dozwolonych działań
– Opinie i recenzje o produktach – rzetelna informacja czy już sponsoring?
– Rynek aplikacji mobilnych dla pacjentów i lekarzy a obowiązujące przepisy
– Mój produkt jest lepszy niż produkt konkurencji – czyli czy reklama porównawcza jest dozwolona?

Program wydarzenia znajduje się na naszej stronie: https://kondrat.pl/wp-content/uploads/2019/09/Szkolenie-COOPER-z-reklamy-w-nowoczesnym-marketingu-online-zaproszenie-i-program-KONDRAT-i-Partnerzy-1.pdf

 

 

 

 

 

 

❰ Powrót do Aktualności
Share
  • No translations available for this page
    • Polish version

    • English version

    • +48 22 831 12 34

    • biuro@kondrat.pl