22 października gościliśmy przedstawicieli firm farmaceutycznych i medycznych na szkoleniu „Life science w nowych mediach – co można a czego nie można publikować w nowoczesnych multimediach” organizowanym przez Cooper Conferences we współpracy z pharma.info. Szkolenie poprowadzili doświadczeni prawnicy Kondrat i Partnerzy: Justyna Stefanczyk-Kaczmarzyk, Dominika Chrabańska oraz Krzysztof Bąk. Uczestnicy mieli okazję zapoznać się z następującymi tematami:
– Działalność reklamowa firm farmaceutycznych i podmiotów leczniczych w Internecie
– Apteka w Internecie – reklama czy informacja – oto jest pytanie
– Reklama FACEBOOK, LINKEDIN, INSTAGRAM, YOUTUBE – prawo farmaceutyczne a wewnętrzne regulaminy portali społecznościowych – czy idą w parze
– Celebryta/influencer/bloger a dozwolone formy reklamy
– Kampania zdrowotna vs. reklama produktu vs. reklama korporacyjna
– Strony produktowe i blogi firmowe – zakres dozwolonych działań
– Opinie i recenzje o produktach – rzetelna informacja czy już sponsoring?
– Rynek aplikacji mobilnych dla pacjentów i lekarzy a obowiązujące przepisy
– Mój produkt jest lepszy niż produkt konkurencji – czyli czy reklama porównawcza jest dozwolona?
Program wydarzenia znajduje się na naszej stronie: https://kondrat.pl/wp-content/uploads/2019/09/Szkolenie-COOPER-z-reklamy-w-nowoczesnym-marketingu-online-zaproszenie-i-program-KONDRAT-i-Partnerzy-1.pdf
❰ Powrót do Aktualności