logologologologo
  • Poznaj nas
  • Nasz Zespół
  • Specjalizacje
  • Aktualności
  • Wyróżnienia
  • Kontakt
  • English
Nowe obostrzenia dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro już od 26 maja 2022 r.
5 maja 2022
TERMIN PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA A DATA MINIMALNEJ TRWAŁOŚCI
12 maja 2022

Influencer marketing w reklamie suplementów diety

6 maja 2022

Ostatnio, wśród firm działających w sektorze spożywczym modny stał się tzw. „influencer marketing” pozwalający dotrzeć do większych, bardziej zróżnicowanych wiekowo grup odbiorców mających ściśle określone potrzeby żywieniowe. Jak reklamować suplementy i po pomoc jakich infuencerów sięgać, aby zaciekawić produktem odbiorcę i wciąż mieścić się w granicach obowiązujących przepisów prawa?

Zapraszamy do lektury artykułu pt. „Influencer marketing w reklamie suplementów diety – zawód osoby reklamującej produkt ma znaczenie dla zgodności komunikacji z przepisami prawa” autorstwa apl. adw. Katarzyny Hałaburdy, który ukazał się na łamach portalu FoodFakty: https://foodfakty.pl/influencer-marketing-w-reklamie-suplementow-diety-zawod-osoby-reklamujacej-produkt-ma-znaczenie-dla-zgodnosci-komunikacji-z-przepisami-prawa

❰ Powrót do Aktualności
Share
  • No translations available for this page
    • Polish version

    • English version

    • +48 22 831 12 34

    • biuro@kondrat.pl