Ostatnio, wśród firm działających w sektorze spożywczym modny stał się tzw. „influencer marketing” pozwalający dotrzeć do większych, bardziej zróżnicowanych wiekowo grup odbiorców mających ściśle określone potrzeby żywieniowe. Jak reklamować suplementy i po pomoc jakich infuencerów sięgać, aby zaciekawić produktem odbiorcę i wciąż mieścić się w granicach obowiązujących przepisów prawa?
Zapraszamy do lektury artykułu pt. „Influencer marketing w reklamie suplementów diety – zawód osoby reklamującej produkt ma znaczenie dla zgodności komunikacji z przepisami prawa” autorstwa apl. adw. Katarzyny Hałaburdy, który ukazał się na łamach portalu FoodFakty: https://foodfakty.pl/influencer-marketing-w-reklamie-suplementow-diety-zawod-osoby-reklamujacej-produkt-ma-znaczenie-dla-zgodnosci-komunikacji-z-przepisami-prawa
❰ Powrót do Aktualności