1 sierpnia Rzeczpospolita opublikowała artykuł autorstwa ekspertów KONDRAT i Partnerzy: Dominiki Chrabańskiej, adwokata i Grzegorza Patka, doradcy podatkowego i radcy prawnego „Jak rozliczyć umowę sponsoringu, gdy sponsorem jest firma farmaceutyczna”.
Sponsoring to najczęściej stosowana forma finansowania przedsięwzięć komercyjnych z udziałem służby zdrowia lub osób zajmujących się obrotem produktami leczniczymi.
Dozwoloną formą prowadzenia reklamy produktów leczniczych kierowanej wyłącznie do profesjonalistów (tj. lekarzy czy osób zajmujących się obrotem produktami leczniczymi) jest finansowanie różnorodnych spotkań o charakterze komercyjnym, pod warunkiem, że głównym celem spotkania będzie przekazanie gościom informacji medycznych, a nie utrzymanie relacji i więzi towarzyskich.
(…)
Cała publikacja dostępna na stronach RP: http://www.rp.pl/Podatek-dochodowy/308019998-Jak-rozliczyc-umowe-sponsoringu-gdy-sponsorem-jest-firma-farmaceutyczna.html
Źródło zdjęcia: https://pixabay.com/pl
❰ Powrót do Aktualności