logologologologo
  • Poznaj nas
  • Nasz Zespół
  • Specjalizacje
  • Aktualności
  • Wyróżnienia
  • Kontakt
  • English
Szkolenie „Life science w nowych mediach – co można a czego nie można publikować w nowoczesnych multimediach”
1 października 2019
Szkolenie „IP BOX w sektorze farmaceutycznym”
2 października 2019

4 tom z serii Systemu Prawa Medycznego – Prawo Farmaceutyczne

1 października 2019

Nakładem wydawnictwa C.H.Beck ukazał się 4 tom z serii Systemu Prawa Medycznego – Prawo Farmaceutyczne. Dr Mariusz Kondrat jest współautorem rozdziału „Reklama produktów leczniczych” wraz z dr hab. Katarzyną Grzybczyk. W publikacji zostały omówione następujące tematy:

-definicja reklamy produktów leczniczych
-wyłączenia
-zakazy reklamy
-ogólne przesłanki dopuszczalności reklamy produktów farmaceutycznych
-reklama kierowana do wiadomości publicznej
-reklama zamknięta
-podmiot odpowiedzialny za reklamę
-organy nadzoru
-zakaz reklamy aptek

Cały tom Prawo Farmaceutyczne powstał pod redakcją dr hab. Joanny Haberko.

Link do książki: https://www.ksiegarnia.beck.pl/18388-prawo-farmaceutyczne-system-prawa-medycznego-tom-4-joanna-haberko

 

 

 

 

 

❰ Powrót do Aktualności
Share
  • No translations available for this page
    • Polish version

    • English version

    • +48 22 831 12 34

    • biuro@kondrat.pl