logologologologo
  • Poznaj nas
  • Nasz Zespół
  • Specjalizacje
  • Aktualności
  • Wyróżnienia
  • Kontakt
  • English
KONDRAT i Partnerzy partnerem XIV Międzynarodowego Sympozjum Urzędu Patentowego i WIPO „Własność przemysłowa w innowacyjnej gospodarce. IP w ekosystemie innowacji – strategie ochrony, zarządzanie i komercjalizacja”
27 lipca 2018
Grzegorz Patek w Rzeczpospolitej „Samochód służbowy do celów prywatnych – co obejmuje ryczałt w PIT”
8 sierpnia 2018

Dominika Chrabańska i Grzegorz Patek w Rzeczpospolitej „Jak rozliczyć umowę sponsoringu, gdy sponsorem jest firma farmaceutyczna”

1 sierpnia 2018

1 sierpnia Rzeczpospolita opublikowała artykuł autorstwa ekspertów KONDRAT i Partnerzy: Dominiki Chrabańskiej, adwokata i Grzegorza Patka, doradcy podatkowego i radcy prawnego „Jak rozliczyć umowę sponsoringu, gdy sponsorem jest firma farmaceutyczna”.

Sponsoring to najczęściej stosowana forma finansowania przedsięwzięć komercyjnych z udziałem służby zdrowia lub osób zajmujących się obrotem produktami leczniczymi.

Dozwoloną formą prowadzenia reklamy produktów leczniczych kierowanej wyłącznie do profesjonalistów (tj. lekarzy czy osób zajmujących się obrotem produktami leczniczymi) jest finansowanie różnorodnych spotkań o charakterze komercyjnym, pod warunkiem, że głównym celem spotkania będzie przekazanie gościom informacji medycznych, a nie utrzymanie relacji i więzi towarzyskich.
(…)
Cała publikacja dostępna na stronach RP: http://www.rp.pl/Podatek-dochodowy/308019998-Jak-rozliczyc-umowe-sponsoringu-gdy-sponsorem-jest-firma-farmaceutyczna.html

Źródło zdjęcia: https://pixabay.com/pl

❰ Powrót do Aktualności
Share
  • No translations available for this page
    • English version

    • +48 22 831 12 34

    • biuro@kondrat.pl